Merhabalar ben şuan çalışmıyorum okulum daha bitmedi 1 dönem stajım kalmıştı onu da artık bu yaz mutlaka yapmam gerekiyor ki mezun olayım ,stajım temmuz 8 - ağustos 16 arası benim tahmini doğumuma doktor ağustos 20-25 demişti ben şimdi korkmaya başladım oralarda doğurursam diye 😂😂