Merhabalar 14+5 haftalık tüp bebek hamilesiyim . Geçen hafta cuma günü kanama ile beraber hastaneye yattım 1 gün doktor plesantanın altında kanama alanı var dedi. Şuan kanamam akıntıya dönüştü ama hafif ağrı ve batmalar oluyor benim gibi yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı acaba ?