Merhabalar 29+4 teyim 32. Haftamda çalışabilir raporu isteyecektim fakat çoğu kişi 32 de aldığım rapordan sonra 37 ye kadar çalışmam gerektiğini söylüyor çok saçma geldi açıkçası hayır belki 36 da doğurucam:D kendimi kötü hissedersem bir şey olursa 34 35 te bıraktığım da 37 ye kadar olan süre içerisinde sigortanın ödeme yapmadığı o günlerin kesildiği söyleniyor bilgisi olan var mı acaba