Sizdenbirii1 Arkadaşlar bugün doktora gittim 6+3 kesede büyüme var ama kalp atışını duyamadık haftaya tekrar çağırdı benim gibi olan var mı
bussratoygg Sizdenbirii1 daha çok küçük annesi normal, benimde 6. haftada sadece kese vardı 7+5 gibiydi sanırım o zaman bebek görünmüştü ve kalp atışı duyulmuştu korkma haftaya gittiginde görürsün inşallah ☺️
Gizem0610 Sizdenbirii1 benimde aynısı oldu 6+1 de 8 haftalık olana kadar gitmiyorum doktora pazartesi günü 8 haftalık olucam
Melamial Anormallik sezseydi doktorunuz vajinal de bakardı diye düşünüyorum. Ben de kalp atışını duymak için bekliyorum🥲
Gizzgzz Sizdenbirii1 iki bebeğimde de 6+3 te duydum ama bu bebeğimin kalp atışı o kadar kısıktı ki çok korktum doktor normal daha çok küçük dedi kardeşim ise 8.haftada duydu zaten sınır 8. Hafta hiç Korkma genelde 7 8 gibi duyulur