Adenbebek İlk yaptırdıgım ikili testte doktor beni çok korkutmustu ben ondan sonrada gittigim (daha çok güvensigim)doktorumdada yaptırmıstım sonuc bugun cıktı doktorym risk olmadıgını fetale gerek olmadıgını söyledi tekrar bebegimi en ince ayrıntısına varana kadar inceledi 🙏🙏. Bu arada oğlumun olacagı kesinleşti🐣🍼🙏😘
Mervemervemerve Adenbebek benmkıde 10 haftalık ıkı hafta sonra gdrcm insallah cinsiyetı belli olurcok merak edıyorm😊
BuseeBayrkc Cok sükür Iyi cikmis canim ☺️ Bende Iki hafta sonra yaptirmaya düsünüyorum, ücreti ne Kadar ve Kac haftalik hamilesin?☺️
Adenbebek İki doktorda yaptırdım birinde 230 kan 150 muayene dıgerınde radyolog kan ultrason 450tl idi