Herkese merhabalar
Mart ayında kimyasal gebelik yaşadım
Bu ay adetim yine gecikti gecikmemin 5. Gününde test yaptım sonuçta silik çizgi çıktı. 2 gün sonra yani adet gecikmemin 7. Gününde beta yaptırdım sonuç 36 çıktı. Dün tekrardan test yaptığımda ikinci çizgi net bir şekilde belli oluyordu beta tekrar vermeli miyim ya da doktora gitmek için erken mi beklemeli miyim