Pardonda tahmince siz kendiniz hic kullanmadığınızı var sayarak yazıyorum şuan.
Karnıma koyup aa ilk cıkana bu bebeğin kalp atışı demiyorum tabiki okadar cahil değiliz. Kızımda oturup 1 saat kalp atışını aradığım oluyordu cünki cok zor bulunuyor! Sadece sesinden bile ayırt edebilirsiniz kendi kalp atışını, damar vs bebeğinkini okadar farklıki sesinden bile anlıya biliyorsunuz zaten. Bulana kadar cok uğraşmışdım ve kızımdan tecrübeliyim sesinden anladım zaten direk bulduğumu ritmi farklı cünki. Ben yurt dışında yaşıyorum siz nasıl birşey kullanıyorsunuz bilemem hepsi farklı olabilir ama benimkinde öyle birşey yazmıyor. Youtubeden veya forumlarada yabancı kanallara bakarsanız nadirde olsa 7. Haftada duyan annelerimiz var. İnanıp inanmamak size kalmış burda kimseye birşey kanıtlamaya calışamam ve komik olan sizsiniz, bu konuyuda daha fazla uzatmak istemiyorum kim neye inanmak isterse ona inansın 🫠😉