Sevimlipandaaa çavdar ekmeği yiyorum sabah kahvaltıda 2-3dilim. Yumurta2 adet-peynir zeytin domates salata. Reçel çikolata helva yok. Ara öğünlerde bol su kuruyemiş yada meyveli yoğurt. Genelde su ve kuruyemiş tüketiyorum.
Akşam çorba 1kase(un terbiyeli benim şekerime etki etmiyor) bulgur pilavı tavuk et patlıcan oturması dolma borani ıspanak yemeği pırasa yemeği vs bol sebzeli bi öğün olması gerekiyor. Ve mevsim salatası. Yoğurt 1kase.
İlk başlarda zorlandım çünkü ben ekmeği baya tüketiyordum ama sonra alıştım ekmeksiz doyuluyormuş. Geceye doğru acıkırsam cacık yaparım-meyveli yoğurt- su- maden suyu gibi hafif şeyler tüketiyorum.
Eğerki öğünümde olduda fazla yedim yada şekerimi etkileyecek bişeyler tükettim sonrasında bi 15dk evde yürüyüş yapıyorum iş yapıyorum ve şekerimi dengeliyorum.
Birazda zamana bırakın ilk başlarda düzene koymam zor oluyor sonrasında alıyorsunuz. Benim şeker ölçme cihazım var onunla kontrol ediyorum. Genelde normal çıkıyor