LinaLavin21 Kızlar 12 gün önce doğum yaptım bebeğim 3 gündür gündüz uyuyamıyor biliyorum bu çok normalde olabilir sonuçta bebek ama acaba sütüm mü yetmiyo diyorum 1 yudum süt içiyo susuyo yerine koyunca ağlıyor emzik vermeyi düşünüyorum 😌
htck16 LinaLavin21 emzik bir yandan kurtarici bence ben ilk cocugumda vermedim aşırı pişmanım şuan 9 aylik bu saattten sonra sa boş almiyor zaten başta vermediğim için şuan ikinciye hamileyim doğar doğmaz emziği vereceğim
MorKelebek54 LinaLavin21 suan memeyi iyi tutuyosa meme reddi yoksa verebilirsin ama bence 20. Gunu bi tamamlayin bebek iyice memeye alissin tutsun yoksa meme reddi yapabilir bi sure sonra ☺️ ben ilk 20 gun vermeyi düşünmüyorum (tabi soz veremiyorum hangi anne hamileyken yaomicam dediyse onu yalti illaki 😂) meme reddi olmamasi icin ama dedigim gibi soz de veremiyorum 😂🤦🏻♀️
Churcill LinaLavin21 ben hemen verdim başta tutmadı direkt zamanla tuttu o arada marka değişikliği yaptım tabii meme reddi gibi bir durumda yaşamadık
Ebruucar LinaLavin21 valla ben hastaneye götürmeyi düşünüyorum. Orada denicem hemen alırsa alır almazsa yapcak bişey yok ama inşallah alır ben hem çok yakıştırıyorum bebeklere hemde çok kurtarıcı oluyor uykuları daha kaliteli oluyor bence memede uyumasındansa emzikle uyusun ben onu uyandırır 2 saatte bir emziririm zaten
LinaLavin21 htck16 evet benim ilk kızımda emzik almadı midesini bulandırıyordu ama bunda vericem yoksa susmuyorlar akşama kadar başında bekle öylede olmaz
07Tugce LinaLavin21 ebe kesinlikle vermeyin dedi kimisi ilk bir ay kesinlikle verilmez diyor kimisi ilk üç ay geçsin diyor İlk ay vermeyi düşünmüyorum uzun yolculukta falan belki