Ketenprensess Selam kızlar 38haftaligim doğumuma çok az kaldı.eşimle memlekete geldim ama eşim işi nedeniyle geri dönüyor eve. Sorum şu bebek dogduktan sonra,baba olmadan kimliğini çıkartabilir miyiz bebeğin acaba
MasalAlparslanMom Ketenprensess bizden anne baba olarak imza aldilar. Gecici kimligi (dogum belgesi) veriliyo zaten cokta acil degil kimlik cikarmak. Biz istsnbuldayiz ayni gun kimlik basildi ertesi gun geldi
MorKelebek54 Ketenprensess kimlik icin zaten kendi bulundugunuz bolgeye gitmeniz gerek miyo mu? Mesela yasadigimiz sehir istsnbul sa istsnbulda kaymakamlıktan ciksrticaksiniz ama siz baska sehirdeyseniz cikartamazssin ben oyle biliuorum tabii belki yanlış da biliyo olabilirim☺️
gdzalp18 Ketenprensess Hayır doğum belgesi ile anne veya baba ikisinden biri tek başına gidip kimlik başvurusunda bulunabilir İl İlçe de farketmez :) eşim nüfus memuru en net bilgi :))
MorKelebek54 Ketenprensess rica ederim ☺️ ama siz kendi sehrinizdeki kaymakamligi arayip sorabilirsiniz emim olmak icin benim bildigim bu sekilde dedivim gini yanlis da bikiyo olabilirim hic yeni dogan kimligi cikarttirmadim cunku 😂 oazartesi den sonra insallah