Ela-arasyilmaz1 Kızlar kan veriyorum karaciğerde ki alt ve ast seviyem yüksek çıkıyor bu durumu yaşayan varmı neden oluyor korkuyorum 24 haftalık gebeyim
Esrabt Ela-arasyilmaz1 takviyeler multivitaminler demir falan hepsini alınca artıyor. Ben azalttım birer gün arayla kullandım falan normale döndü.
Mavii17 Ela-arasyilmaz1 Benim de değerlerim yüksek çıktı doktorum demir ilacını bırakmamı bide ekstra vitaminler vardı onları da bıramamı söyledi dün kan verdim tekrar umarım geçmiştir
merimiri Ela-arasyilmaz1 benim o zaman sadece 1 vitaminim vardı dünde demire başladım bakalım yeniden yükselirse mecbur onu da bırakacağım
Ela-arasyilmaz1 Ya bende sürekli içmiyorum aslında ama Demekki yükseltiyor doktor idrar falan almam lazım. Dedi