Momss13 12+4 karnimda qarip bir sey oldu sanki qıdiklanma gibi bilemedim ne? Erken mi? Ya gazmi ? Sizde kaçinci kaftada oldu?
Senmsii Momss13 İlk gebeliğim 17 de hafif hissettim 18 de normal hissetmeye başladım cinsiyet erkek. Söylenene göre erkekler daha erken hissedilir yormuş doğruluğu nedir bilmiyorum burad öyle yazmışlardı