Busraabusraa 39+1 olduk hala yok gelmiyor bebek. Doktorda gelmezse sezaryenle alıcam diyor 40 haftası dolunca. Strese girdim iyice. Ne yapsamda gelmiyor
yagmurklyc Busraabusraa 39+2 benimde gelmeye niyeti yok oğluşumun doğuma hazırlanmış baş aşağı ama sancı yok su nişan yok bekliyoruz 2 günde bir nst ye bağlıcak bakalım sancılar başlıcakmı napmam gerekiyor söylermişsiniz😮💨🤦🏻♀️
Ellf00 Busraabusraa ay ne kadar uğraşanda boş kendi gelmek istemedikten sonra bende 40 haftayım yok nabtıysam gelmiyor kız bebek
dogurangaplumba Busraabusraa Canım korunmasız ilişki,ördek yürüyüşü,hurma,ananas,adaçayı,cömelip kalkma,sıcak su bunlar doğumu başlatıyor
Busraabusraa Selbi777 pilates yapıyorum. Evde falan sürekli hareketliyim hiç kısıtlamıyorum. Sadece gebelik şekerim olduğu için doktor bekletmek istemiyor. Bende kendisi gelsin istiyorum ne yapsam gelmiyor resmen mecburen alacak bebeği gelmezse😢
elifgunes yagmurklyc ILIK SU İLE BANYO YAPMANIZI ÖNERİYORUM BENİMDE ÖYLE İDİ BANYODAN SONRA SANCI BASTI AMA TEK RİCAM EVDE SANCİNİZİ ÇEKİN Kİ RAHAT DOĞUM YAPABİLESİNİZ HASTANEDE PERİŞAN OLUYOR İNSAN SAĞLIKLA KUCAĞINIZA ALIN İNŞALLAH
Rabiul Busraabusraa çoğu kişide hem çevremde hem postlarda okuyorum karı koca oldukları gün akşamı yada ertesi gün gelmiş canım merdiven in çık bol bol da
dogurangaplumba Rabiul benim ilk kızımda tam olarak öyle oldu 42. Haftadaydım doktor pazartesi son alıyorum artık dedi perşembe düğünden gelince ilişki yaşadık cuma nişan geldi cuma gecesi acilden giriş yaptık cumartesi kızım geldi
Busraabusraa Rabiul ya doktor çatı muayenemde bebeğin kafasına değdim diyince eşim ilişkiden çekindi o yüzden onu yapmıyoruz😩
Selbi777 Busraabusraa Bir de şey deneyebilirsiniz , kaygıdan uzak kimsenin sizi rahatsız etmeyeceği bir yerde sakin müzikle bebeğinize konuşmak,buluşmak tanışmak için zamanın geldiğini sevgiyle söylemek ona,süreci anlatmak vs.Yapanlar faydasını görmüş 🫶🏼
Rabiul dogurangaplumba canım senin kız da yerini pek sevmiş 42. Hafta maşallah bu bebiş ne zaman gelecek acaba 😆
Rabiul Busraabusraa yaa 🥹 inşallah gelir canım sıcak su nasıl olur acaba bilmiyorum açıkçası ama sonuçta yumuşatır iyi gelir belki çatı muayene si olmadım hiç ne kadar giriyor acaba parmak mı el mi ne sokuyor 😆
Boncukk123 Busraabusraa canım doktorun çok degısık konuşmuş o halde çatı muayenesinde bebeğin başına dokunduysa çok az suni sancıyla doğumu başlatabilir açılman olabilir özele mi gidiyorsun
dogurangaplumba Busraabusraa adaçayı rahim kasılması yapıyor gerçekten 1 çay bardağı içtim ben ıhlamurla karışıkmış ictiğim kanamam oldu yarım saat sonra bildiğin görumcemin komplosuydu resmen insan bilmez mi hamilelerin tuketmemesi gerekeni 3 doğum yapmış kadınsın neyse aklıma geldi sinir oldum bak sen dene adaçayını demle iç
Temmuzmucizesi26 Busraabusraa 39 olduk al benden de o kadar strese girmedim ama ne biliyim ben hemen gelir bebek diye düşünüyordum 😂 içimde hurma ağacı çıkacak az kaldı ananas felan hepsini yedim merdiven indim çıktım günlük yürüyüş eşimin ellerinden tutup ördek yürüyüşü hepsini yapıyorum.. ama bende de açıklık nişan felan hiç biri yok gelmek isteyen kendiliğinden geliyor valla bir şey yapmasanda. Doktorunuz suni teklif etmedi mi benimki bekleyecek daha da gelmezse suni o da olmazsa en son sezeryan dedi
Busraabusraa Temmuzmucizesi26 ben hurmayı sadece 2 tane falan yiyorum çünkü şekerim var😢 yok teklif etmedi çünkü şekerimden dolayı risk olabilir bekledikçe diye sezaryenle alıcam diyo
Temmuzmucizesi26 Busraabusraa bende de şeker var da kaç çıkıyor şekeriniz. Benim ki birde garip bir şeker sadece ekmek ve patates lavaş hamur işlerinde yükseliyor 170 200 leri görüyor ama çikolata tatlıda 120 lerde benimkide doğuma zararlı mı bilemedim 🥹
dogurangaplumba Rabiul bende merak ediyorum ne zaman gelcek diye ama 2 3 gündür acayip kasılmam ve ağrım var hele dun gece kıvrandım yarım saattir yine var yarın kontrolüm var sabrediyorum
dogurangaplumba Selbi777 aaa ilk kez duydum bunu haftam gelsin bende yapayım. Benim kızım karnıma gelip kardeşiyle çok konusuyor 2 3 gündür kasılmam ondan mı arttı acaba korktum şimdi yarın tam 34+0 olcaz ağrılarım var kızım kardeşine şey diyor biz sana ciciler aldık sen doğ hadi cicileri giyelim annem senle bana ayni renk kıyafetler aldı ikimiz takım olcaz ben seni çok sevcem kimseyle paylaşmıcam seninle oynucam filan diyor ama benim cimcime de bir tek ablası konuşurken tekmeleri siraliyor sadece ona tepki veriyor icime korku düşürdün kız bak 🤣🤣
Busraabusraa Selbi777 aslında ara ara elimle karnımı sevip hadi kızım gel artık falan gibi konuşuyorum. Hani derler ya duyuyor diye ama pek etki etmiyor sanırım bizim kızda