Edaacar-ozkan sezz_ bende merak ediyorum ot kaynatılıp içilmiyor mu kimisi de suyuna kaynatıp buharına oturacaksın diyo
denizalismom sezz_ bildiğim kadarıyla 4 5 cm den sonra bir barsak suya katıp birkaç dua var okuyorsunuz . Açılma tamamlanıp doğum olacağı zaman suyu döküyorsunuz
Betus0640 sezz_ doğumda açılmanız başladığında suya koyup Meryem süresi okunmalı. Doğum tamamlandığında da sudan alınması gerekiyor. Tabi inanarak yapılması gerekiyor öncelikle