Merveoz bu arada ben çok memnun kaldım baran hanıma gidiyorum hamile kalmadan öncede gidiyordum yani sizede tavsiye ederim sizde bi gidin isterseniz kendiniz düşünün nasıllar iyi mi kötü mü 65 tl muayene ücreti var tabi devlet karşılıyo yArısını ben sgk lı olduğum için bazı tekdiklerde tabi ücret talep alıyolar oda özel olduğu için bu arada 10 günü geçmediginiz takdirde muayene ücretide almıyolar bilginiz olsun düşünürsenizde maddi imkanınız varsa Baran hanımı öneririm bide size dedigim gibi arkadaşınız ne kadar ödeme yapmış ögrenebilir misiniz