madameux bn oğluma 6.haftada başlamıştım iğneye doğumdan 1gun önce kestim iğne vurmayi şuan gunumden geçti 3 gün test yaptım 2 tane çıktı gidebilirsem bugün gidicem kan vermeye düşük olmasından korkuyorum 5 düşükten snra oğlum oldu oglumdan snra 3 düşük daha oldu snra kziima hamile olduğumu öğrendim yine iğneye başladım kızım 3 yaşında girecek 2 düşüğüm var şimdi hamileyim artık kaç haftalık bilmiyorum