Poyraz20_ Merhaba kizlar bnde kan pıhtılaşma sorunu var aramızda olanınız varmı hamilelikte hemen başlamak gerekiyormu lütfen bilgilendirirmisniz
Zeliha1966 Poyraz20_ benim varis problemim var kalp damar dru hamilelikde kan sulandirici kullanmam gerektiğini söyledi 5.haftada başladım
Motherandbaby_ Poyraz20_ Bende de pıhtılaşma var gebeliği öğrendiğim an doktorum coraspin ve kan sulandırıcı iğne başladı sonrasında coraspini bıraktı 39+6 yım iğneye hala devam ediyorum doğma kadar devam
Poyraz20_ Zeliha1966 bn şuan hesaplama göre 4 haftalık çıkıyor test yaptım çıktı pazartesi gidicem kan tahlili vermeye
Poyraz20_ Motherandbaby_ şuan çok yeni hamile olduğumu öğrendim test yaptım çıktı pazartesi gidicem o zmana kadar bişe olurmu acaba
Elfthh Poyraz20_ canim burda bize göre seninki degiisk olur belki hiç kullanmadan da bişey olmaz ama bilemeyiz gidebilirsen bı en azından kadin doğum acil olan hastaneye vakit kaybetme derim garanti olsun
Poyraz20_ Motherandbaby_ bnde sorun çıkmıştı ama kan pıhtılaşma sorunu merak ettiğim iğne ne zamn baslaniyor
Motherandbaby_ Poyraz20_ genetik test sonucunda benim de pıhtılaşmam olduğu için ben de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktor kontrolünden sonra benim doktorum hemen raporumu çıkartmıştı dört beşinci haftaydı
Elos_1907 Motherandbaby_ aynıyız sizinle bende 7 haftadayım 3 gün önde başladım kan sulandırıcı iğneye ama bende kalp çarpıntısı yapıyor gibi doğuma kadar kullanmam lazım oda çok fazla olmaz mı ya acaba
Poyraz20_ Elfthh acilden bakmıyorlar Hatay’da yaşıyorum ek erken ayın 2 sine rendevu buldum aldım pazartesi kan tahlili vermeye gidicem
Ecem95 Poyraz20_ korona geçirdiğim icin 11. Haftada corasprin eşinde kireçlenme basladıgı ıcınde 29. Haftada oksapar’a baslamıstım