Hanımlar 2 yaş 2 aylık bir kızım var dogruktan 4 ay falan sonra atak gecirircesine ağlama krizleri ve uykusuzluk başladı geceleri uykuya beşikte geciremedim ama sürekli ayakta salladık iki yıldır uyku yüzü görmedim diyebilirim, parça parça uykularla ayaktayım ve psikolojik olarak çok yıprandım üstünede tekrar planda olmadan hamile kaldım şuan 5 aylığım, bir türlü ayağımda sallamaktan vazgeçiremiyorum salladım uyudu diyelim biraz sonra kalkıp anne salla diyor eşim ve ben çok yıprandık , bana bir akıl verin lütfen öyle bir çıkmazdayim ki anlatamam evet uyku süresi geceleri eskiye nazaran uzadı ama yinede uyanıyor salla diyor sallayincada rahat bir buçuk iki saat dalmıyor uykuya , psikolojik olarak ona kötü davranmaya başladım , hamile olduğum içinde çok kaygılıyım ne yapacağımı bilmiyorum 😞😞