37+6 haftalik gebeyim. Kendimi inanılmaz yorgun halsiz hissediyorum. Ayaklarim bacaklarım beni taşımıyor. Tabi bide mide sorunu ne yesem midem yanıyor. Bebisinde gelesi yok. Bide boğazım ağrımaya başladı. Sizde de böyle durumlar varmi napiyosunuz. Bu ağrıları hafifletecek neler yapabilirim.