Selam kızlar nasılsıniz. Kontrolden geldim. Yüzünü yine göremedik. Artık canlısını kısmetse. Bol yürüyüş ve normal olması için cabalayacagım hurma vs.😆 Bebek haftasına göre önden gidiyor dedi. 3 buçuk kilo olmasını önermem dedi 38.haftada muhtemelen sezeryanla alacaklar. Biraz minyon olduğum için. 37.haftada çatı muayenesinde belli olacak. Herkese hayırlısını diliyorum🌸