Canan-06 Berceste1 ayak numaram ilk doğumdan sonra değişmişti 38 ken 40 giymeye başladım tansiyonum sürekli düşük olduğu için tuzlu şeyleri çok tüketiyorum o yüzden ödemi atmam zor oluyor 22.haftama giricem tekrar ödemlerim artıyor
Boncukk123 Berceste1 30 dan sonra ellerim ve ayaklarım şişmeye başladı normal zamanda giydiğim babetlerim olmuyor spor ayakkabının içinde de rahat hissetmiyorum o yüzden terlik giyiyorum
Deletedmom_789 27+1 Günlük hamileyim dün Topuklu mu giydiğimde arkası açık olduğu için ayağım çıkıyodu girmiyordu galiba ayağım ödem olmuş
Canan-06 Berceste1 yok dönmedim maalesef çünkü devamlı tuzlu yiyen biriyim hele şu sıralar terlikle geziyorum 😂ayağım yara oldu temre diyolar
Busra1819 Sabahları uyandığımda ellerim şişmiş oluyor 27 + 1 deyim ayaklarım çok yürürsem veya ayakta çok kalırsam şişiyor onun dışında ayaklarım şimdilik iyi durumda