B_u_s_ra elinde olanları yıka ütüle ötekileride annen yikayıp ütülesin gerçekten hafta ilerledikçe cani istemiyo insanın birde biriktikçe gözünde büyüyor ben önce renklileri yıkadım onlar kuruyunca ütüledim beyazları yıkadım dünde beyazları ütüleyip organizere koydum ama ciddi anlamda mahvoldum hatta zamanı anlamayayım diye telefondan dizi açtım hem izledim hem yaptım ama ütüyü gerçekten uçuruyordum camdan şimdi yine yıkancak ütülencek var makinede bizim beyazlar var yaparım diye diye erteliyorum 🤣 afrika tozundan hava puslu dışarı seremem onu yapamam bunu yapamam diyerekten erteliyorum 🤣🤣