Selinmoon Kızımın kıyafetleri yıkamaya ütülemeye başladım, ama bu kadar yorucu olacağını tahmin etmiyordum 😣 ütüle, katla yerleştir derken belim koptu 🤣 birde aktif biriydim bu 30. Haftaya girince pilim bitti sanırım 😕 aklı olan erken yapar .. net
YeniGelinMeselesi Selinmoon ben de 30+1im pazartesi günü hazrladım valizi valla tam zamanında yapmışım diyorum ütülerken canım çıktı ütü masasını küçülttüm koltuğa oturdum öyle ütüledim belim kopcaktı yoksa 😂
Lavinya21 Selinmoon al bendende o kadar haftamız aynı bende yeni yeni bitirdim ama bitirene kadar kaç kere uzanıp dinlendim hatırlamıyorum keşke diyorum 25 tefalan yapıp aradan cıkarsaydim ağırlaştıkca zor olur derlerdide inanmazdim
Pinaargunes Selinmoon ben 25 haftalikken hastane cantasina koyulcak olan herşeyi yikayip utuledim fileli organizerlere yerlestirip dolaba kaldirdim valize henuz koymadim o yuzden rahatim mayis ortasinda da insallah dolabi dokup tum kiyafetleri yka utule yapicam şuan 27+3 haftaligiz😍😂 gerçekten erken yapmak lazim çoğu şeyi🙏💖
Selinmoon YeniGelinMeselesi Ayy demii ya 😣 nasıl zor Allahım . Ben diyordum bu enerjiyle hayli hayli yaparım ama öyle değilmiş vallahi . Çantamı da hazırlayacağım eksiklerim var
Selinmoon Lavinya21 Bende inanmıyordum 😂 cidden doğruymuş birde hepsi küçük küçük daha da zor ütülemek
YeniGelinMeselesi Selinmoon öyle gerçekten bende ufak ya çabuk biter kolay olur diyordum ütülemek daha zormuş bunları zaten doğduktan sonra ütüyle uğraşamam herhalde de ilk hevesler yaptırıyor insana😅😂
Selinmoon Pinaargunes Ohh iyi yapmışsın . Vallahi burada herkes derdi inanmazdım , Bel ağrısı beni mahvetti cidden . Neyse çok az kaldı dayanacağım sonra dinlenmeye geçmek istiyorum 😂😂
Lavinya21 Selinmoon ay evet ya küçük parcalar daha kolay olur derken daha zor olması şoku beni bitirdi🐣
dogurangaplumba Selinmoon 33+6 yım dün ütü yaparken o kadar zorlandım ki sen ütüyü camdan atasım geldi🤣🤣 organizerlere koydum herşeyimizi benim bi kaç eksiğim kaldı onlarıda yarın alıp yıkayıp ütüleyip koycam 37 38 gibi organizerleri valize koyarım cidden iyi ki erken yapmışsınız hepiniz hafta ilerledikçe enerjiler finito yerinizden kalkmak istemiyorsunuz 🥴 kaç tane yenidoğan zıbın aldınız ya ben 2 tane almışım kıyafetlerdeki zıbınlar hariç 4 5 tane daha alayım diyorum
Selinmoon Haticeburak06 Ben kendi başıma yaparım sandım ama yok 🤣 eşimden destek alacağım bir diğer ütüde 😂
Rabiul Selinmoon ben ben hiperaktif biriydim yerimde duramazdım evet artık saldım yürümeye bile halim yok daha 27+4 😆😆 sanırım kıyafet yıkamasını makinem yapacak ütüleyip katlamasını da annemle kayınvalidem yapar 😆😆
Selinmoon Lavinya21 Hahaha seni mi beni mi 🤣 küçücük şeyleri böyleyse küçük hanımefendi gelince de canımıza okuyacak 🤣
Lavinya21 Selinmoon kesinlikle öyle benimde bebis kız bide kız bebişleri insan giydirdikce giydiresi geliyor heralde günde 3 - 4 defa değiştiririm diyor psikolojim bana 😂
eceyc314 Selinmoon bende 32 de başladım 33 teyim daha da bitmedi. Gerçekten çok zorlandım. Bir de oğlumdan kalanlar ve eltimin gönderdikleriydi bir sürü kıyafet oldu. Hayatımda bu kadar ütü yapmadım😅
matmazellayy Selinmoon yemin ederim bende aynı durumdayım yıkadım ve astım dün kendime gelemedim kuruyunca ütülemeye gözüm o kadar korkuyorki 30. Haftada benimde enerji gitti 1 gün hiç geçmiyor eskiden su gibi geçerdi
Selinmoon matmazellayy Ay herkes aynı şeyden muzdarip olmuş . Nazar ettik 😂 ben hep hamileliğim iyi geçiyor derdim daha dün ilk uykusuz gecemi geçirdim 😂 bugün de ütü yaptım pert 😣
eceyc314 Selinmoon bebeğinkilerden ziyade kendime aldıklarımıda yıkadım birde onları ütüleceğim. Onlar bile gözümde büyüyor. Doktorum mesaj atmış doğum öncesi bilgilendirme için. Çanta 34 te hazır olsun diye bu gidişle 35e anca tamamlarım😅
Selinmoon dogurangaplumba Senin haftana bıraksaydım neler olurdu 😂 iyi ki yapmışım o kadar aktif biriydim ki son günlerde iyi değildim 😕 benim de yeni doğan azdı ama geçen bir iki tane daha aldım sanki az gibi ama bir şey olursa gidip alırız ya 😂 herkes alma alma deyip duruyor
matmazellayy Selinmoon kız valla milletin nazarına geldik kesin bende hep hamileliğim iyi geçiyor diyordum şimdi yürüyorum iki adım yolu eve gelip uyuyorum o kadar yoruluyorum ki daha 60 gün var 🥲
Selinmoon matmazellayy Kesinlikle 🙄 bilmiyorum ya benim de 66 gün var 😂 yürüyüşlerde de yoruluyorum artık vah vah 😣