Nur_acikgozer Zeyno800 12 yumurta toplandı 7 tanesi 5. Güne geldi 3 tanesine genetik tarama testi yapıldı 2 tanesi sağlıklı çıktı onlardan bi tanesini transfer yaptılar ben 2 tane istedim ama hem yaş hemde ikiz gebelik riskli oluyor dediler yapmadılar
Gamzecabuk EsraArslan81 yaaa çok gzl mış kalitesi maşallah haber ver merak ettim şimdi kan sonucunu canım ❤️
Lina_alya_aras Dost12 merhaba biz iki emriyo yaptırdık 5. Gün embriyosuydu çok şükür şimdi hamileyim 8 haftalık
Dost12 mrp2023 ayyyy Ben hap kullandim aslinda Adetim kendi gelseydi 29.4de gelcekti. Ama adet düzenleyici kullandirdi bana bugün bitti hapim. Bende 05.05gibi adet olurum herhalde 😍ayni anda ögrenecsgiz gibi haberleri😍
mrp2023 Dost12 eğer rahim dinlendirme yapmazsak benden önce senin transferin olur ☺️ hsg çektirdin mi canım sen
Lina_alya_aras Dost12 teşekkür ederim 🤍 evet ikisi tutundu ama birinin kalbi durdu canım kese çevresinde kanama alanı vardı