Sevinnnnkkkk 10 gündür aynı durumdayım ne yaptıysam geçmiyor illet öksürürsen kusuyorum bende dudaklarım hep yara oldu doktora gittik ilaç vermedi bş parol Ağrı kesici ve öksürük şrbu verdi kadın doğumcum öksürük şurubunu içme tavsiye etmiyorum ddi parolda hiç işe yaramıyor zaten kaldım Böyle pskolojim bozuldu 😩😩