Hsret1234 Kızlar 4 ay önce doğum yaptım. Geçen hafta adet oldum ve 2 gün önce iyileştim fakat küçük bir operasyon geçireceğim için doktor beta istedj ve sonuç 37 çıktı. Hamile miyim yoksa yeni doğum yaptığım için onun betası mi düşüyor acaba
sorybaby Hsret1234 hamilesin canım hayırlı olsun tekrar yaparsin zaten iki gün sonra tahlil yukseliyor mu diye
Merve_31 Hsret1234 benim düşükten sonra bile sıfırlanmıştı yeni bir gebelik var gibi tekrar kan verin bence
bebeimibeklerken33 Hsret1234 boş gebelik falan mı geçirdiniz acaba haberiniz olmadan. İlk aklıma bu geldi
Melismelo Yeni hamilrlik derdim ama 2 günde hamilelik belli olmazki buda beni düşündürdü 2 gün sonra tekrarlayın, benim bebeğimin kalbi durmuşdu 11. Haftda 2 ay sonra 6-7 arası cıkmışdı yavaş yavaş düşüyor sanırım