ogretmen1anne_ Normal doğum için herhangi bir engel olmamasına rağmen sezeryan veya normal tercih edenler sebebiniz nedir ? İlk gebeliğim iki doğum için de tutturmuyorum fakat eksileri artıları neler tecrübeleriniz ne yönde
ozgezynp ogretmen1anne_ her şeyin doğalı normali daha sağlıklıdır mottosuyla bakıyorum bu duruma tabiki kimsenin zorunda kaldığı veya seçtiği doğum şekline karşı değilim herkes bebeği için en iyisini ister kimse sezaryen oldu diye eksik anne olmaz nefret ederim o ithamdan ama ben vajinal doğum istiyorum günlük hayatıma daha kolay döneceğimi ve bebeğim için daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum
Canan-06 ogretmen1anne_ normal istedim normal oldu ilk gebeliğimde sezeryanı sevmiyorum çünkü sonrasında dikiş yeri ağrısı geçmiyor illa hasar bırakıyor kendimi uyutmakta istemedim her anını hissettim kızımın direk yanıma koydular Gözümün önünden bir an olsun ayırmadılar doğum anımdada hissetim çıkardıklarını devlette doğum yaptığım halde çok memnun kaldım 22.haftama giricem oğlusumla zorunda kalmam inşallah yine normal istiyorum
Gizemzumra Benim de ilk gebeligim normal dogum istiyrum çünkü hem daha saglıklı hem de daha çabuk toparlanıyorsun