Merveprms Canım benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde bende bebeğin kalp atışı sanıyordum ama gebeliğim sonlanınca da atmaya devam etti karnım yani kalbi değilmiş o kendi damarımız atan bebek kalbini zaten ne kadar büyüsede hissedemezmişiz
Aysnrplt Hareket hissedilir belli bi haftadan sonra ama kalp atışı hissedilmez o hissettiğiniz kendi damar atışınız olmasın. Ben 8 haftalığım sırt üstü yatıp elimi karnıma koyduğumda kendi damar atışımı hissediyorum.
o6__8o Bende arada karnmin seyirdigini hissediyorm .6+3 bebegmin kalbini 15 ocakta dinliycez insallah .sabirsizlaniyorum:)))