35+4 üz şuan 3 gün önce kontrol vardı ve nst de falan sancı çıkmadı 2550 gramdı o zaman 3 günde almışmıdır bilmiyorum ağrım sancım 2. Gebeliğim ilk gebeliğimdede nişanım gelmişti ama daha koyu bir renkti sarı kahve karışık mukus gibi akıntıydı şimdi lavaboya girdim peçeteye fındık kadar sarımsı mukus geldi acaba nişanmı yoksa akıntımı ama akıntı gibi bir görüntüsü yok haftam da erken daha bu kadar açık renkli nişan gelirmi bilgim yok varmı nişanı öyle gelen acaba çok erken daha hafta,biliyorum doğum hemen olmuyor ama oladabilir🤦🏻♀️