Merhaba kızlar🌸
Aylardır diş problemiyle uğraşıyorum. Bayramdan 1 hafta önce dişçiye gitmiştim arka iki dişim çekilmesi gerekiyordu antibiyotik bitince gittim çekecekler sandım ama içim içimi yedi ne yalan söyleyeyim beni bayıltsalar da öyle çekseler diyordum içimden😅 dediğime de geldim doktor ameliyat dedi taa 5 hazirana randevu verdiler. Anestezi uzmanıyla da görüştük tamamen bayıltsanız dedim yok biraz salaklaştıracağım dedi🙂 ama beni şimdiden korku saldı doktor sinire çok yakın kanaman çok olabilir dedi bi de damağımın içinde sanki nasıl çekilecek diye düşünüp duruyorum. Böyle süreçten geçen var mı ameliyatta bir şey hissediliyor mu?