Gizem111 Benim de 27.haftamda 30 çıkmıştı. Doktor sınırda o yüzden dinlenmek lazım dedi. Çalışıyordum ben de,rapor verdi. Progestan fitil sabah akşam. Kendimi yormadan evde yatıp kalkıyorum. Yavaş yavaş yemeğimi yapıyorum sadece. Kesinlikle çok ayakta kalmamaya çalış. Dinlenip dikkat edince aynı uzunlukta şu an çok şükür. İnşallah zamanında gelir bebeklerimiz