Benden tavsiye kuzu sancılarını dayanabildiğince evde geçir cuma gece saat 10 da başladı sancılarım sürekli banyodaydım çömeldim merdiven indim çıktım bol bol sürelerini hesapladım ilk 20 dk bir geliyordu cumartesi saat 19:00 gibi 5 dk da bire düştü artık dayanamıyordum hastaneye gittim 7 cm açılma ile çok az ordada oyaladılar tam ne zaman doğuma girdim hatırlamıyorum ama 22:36 da minik kızımı kucağıma aldım evde geçirmek çok rahat oldu benim için hastane ortamı ev rahatlığını vermiyor