Merhaba arkadaşlar 15 haftalık hamileyim 4 haftadır vajinamda iğne ucu kadar siğil çıktı .İlk farkettiğimde doktoruma söyledim bakmaya gerek yok hamilelikte böyle şeyler olabilir Doğuma yakın bakarız yada büyür rahatsız ederse müdahale ederiz dedi. Ama farkındayım yine vajinamda farklı yerlerde minik kabarcıklar oluşmuş özellikle gece kaşıntı yapıyor doktor randevuma 2 hafta var be kaşıntı yaparak artık beni rahatsız ettiğini söylicem. İnternette siğille alakalı Yazılar okudum elma sirkesini pamuğa damlatıp haftada 2 -3 kez siğilin üzerini pamukla kapatıp bekletmek gerekiyomuş bu iyi geliyormuş bileğisin olan varmı Elma sirkesinin bi zararı olurmu ? Bu durum o kadar sıktı ki canımı 😔😔