Cey-cey Kızlar salıya randevu aldım gitcem kısmetse Fakat bugun grip oldum muhtemelen anca toparlanmıs olurum Normalde kan tahlili yapılırken Hastalıktan sonra ½ hafta sonra gel denir ya degerler düzelsin diye Acaba bunda öyle bisey söz konusu mu ya