niyetimkalpkirmamak Alerjik astım sebebiyle kimse mesuliyet kabul etmemek için aşı vurmadılar. 24+5. Haftamdayım. İlk ve son aşımı vurundum. Şuan sıkıntı yok. Doğumda bebeği korumak için aşı şartmış
niyetimkalpkirmamak Mesen geçmiş olsun. Belki benimde gece ağrım olacak daha yeni vurundum. Ağrı şişlik ateş normalmiş çok araştırdım vurunuyum mu diye, doğumda sorun ediyorlarmış
Mesen niyetimkalpkirmamak normal doğum düşünenler için çok gerekli değilmiş ama ben sezeryan düşündüğüm için riske atmak istemedim evet Dr söyledi olabilicek durumları ama kol ağrısından gerçekten uyuyamadım çok kötüydü sorgusuzca hemen parol ağrı kesici atıp öyle uyumaya çalıştım inşallah sizin öyle olmaz