Ben ikizlere hamileyim çalışmaya devam ediyorum. Devlette çalışıyorum 30 haftadan itibaren 18 hafta doğum iznine ayrılabiliyoruz. Sonrasında 3 ay yarım gün çalışma hakkımız var sonra süt iznine devam ediliyor. Özel sektörde değişen şeyler neler onu bilmiyorum😊