kar_kristali Özellikle sezeryan doğum yapanlara soruyorum. Hangisi tercihiniz oldu. Ben3ye hamileyim. İki doğumumda da depent aldım fakat sadece 1tane kullandım. Kanamam azdı. Sanki uzun pette kullansam olurdu. Şuan kararsızım. Haydi sohbete🥰
KurabiyeninAnnesi123 kar_kristali depent en güzeli mis gbi az da olsa cokda olsa kanama hissettirmiyor
melek87 kar_kristali sezeryan doğum yaptım ve 2.ye hamileyim depend kullanmıştım çok memnun kaldım tekrar aynısından aldım.
Yaprakdokumuseverr kar_kristali Ben eğilipte dependi giyemedim ve çöp oldu. En güzeli ilk günler hasta bezi sonra da ped
Bahar2210 kar_kristali benimde aşırı kanamam olmadı ilk 3 gün lohusa pedleri var e bebekten almıştım ozman onu kullandım sonra çıkma etme olmasoçın diye normal pedinngece olanını kullandım çokta raht ettim depend giymek banda zor olcakmış gibi geliyor nedense
Mommmmy Depend ya . Ped ile uğraşmak dikişlerle zor olur karnın büyük eğilip çamaşırını görmek zor olur. Dependi direkt giyiyorsun rahat oluyor
BabyAta İlk 4 gün depent kullandım sonra kanamam azaldı ve normal pede geçtim. Depend aşırı rahattı ya kanamam fazla olsaydı devam ederdim kullanmaya