Sevnep Kızlar ben 36+4 haftalık hamileyim tansiyonum problemim var ilaç kullanıyorum ve bebek hareketlerini takip ediyorum sürekli. Son günlerde eskisi gibi hareket etmiyor sanki bebek sert hareketlerini daha az hissediyorum artık. Dün kontrolüm vardı dr suyu gelişimi herşeyi iyi 38 de alıcaz zaten dedi ama hareketleri neden azaldı endişe ediyorum. Bu haftalarda hareket azlığını yaşayan varmı?
mom-candan Sevnep bende yaşıyorum ama bizim suyumuz azalmış 36+6 yız su an 11 ocağa Sezeryan için gün verdi doktorum
Zmraemr Sevnep kilo olarak büyüdükleri için ve yerleri daraldığı için hareketleri azalabilirmiş ben de 36+3 üm azalma var geçen hafta kontrolüm vardı her şey normaldi
Oznurboluzun Sevnep bizimde cok sukur herşeyimiz yerinde aynen bebegimin hareketleri baya bi kısıtlandı artık yeri daraldığı için insallah bi aksilik olmadan hayirkisi ile gelir bebeklerimiz 37+5 gunluguz kızımla son 16 gun ♥️👼
Sevnep mom-candan Bana dün suyu gayet güzel dedi azalma yok dedi 2 hafta sonra alırız tansiyon olduğu için dedi ama endişe ediyorum eskiden kıpır kıpır dı şimdi büyüdü diye mi hissedemiyorum tam bilmiyorum her gün de doktora gitmek istemiyorum
Tontikinannesi Sevnep Hareketlerinde azalma olabilir eskisine nazaran.Yeri daraldığı için 😊Hiç hareket etmezse sorun.Ama doktorunuza yine de danışın tabi.Biz doktor kadar bilgi sahibi değiliz 😊