tatlibebegim_ evet banyodan sonra çıkarıyoruz ,bana doktorum 1 kere kullan daha sonra orası hava alsın birdaha kullanma orayı sargı bezi ile de kapatma sadece batikon ile pansuman yap orası kuru kalsin demişti o sekilde ilerledik, bende oraya bakmamıştım ve sizin gibi banyo kısmından cok korkuyordum ama 2 gün sonra tekrar girdiğimde hiç bir sıkıntı olmadı sadece kuru tutmak önemli