Zelihapinar Nurbasar şuan bende o hastaneye gidiyorum doğumum orda olucak inşallah 3 yıldır gidiyorum hastane çalışanları doktorları çok iyi ben memnun kalacağımı düşünüyorum açıkçası
teachervera tunasmom Ya ona sorabilir misin konuşuyor isen bende koryonik bant var tehlikeli mi acabaa 😕bende beklemiyordum çok üzüldüm hatta üçüncü olunca
Zelihapinar ilaymerve bir dahaki gittiğimde fiyat alacağım paket için konuşmuştuk doktorumuz Reşat bey uygun görmedi paketi boşuna fazladan para vermemizi istemedi normali konuşamadık o yüzden öğrendiğimde yazarım size