Kızlar merhabalar. Ben de gebelik şekeri olduğu için bugün doktorum eğer bebek 39. Haftaya kadar gelmezse suni sancı ile doğumu gerçekleştireceğini söyledi. Açıkçası ben hep bebek ne zaman gelmek isterse o zaman doğum olsun istiyordum. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?