Mmeltemh gittim bu gün keseyi gördük çok şükür herşey yolunda sağlıklı Bi gebelik olduğunu söyledi kalp atışını çok ney olmamakla beraber duymaya çalıştık ama arkadaşların dediği gibi cihazla da alakalı olabilir devlet hastanesi ne beklicez sonuca ama kesede o minicik kalbimin nasıl pıtı pıtı hareketleri vardı onları gördük 😍