cakebabe bebiş inşallah ağustos başında doğacak ecde hep zıbınla durur diye burda okudum bu çocuk dışarda ne giycek kumaşlar hep ince ama uzun kollu bu yenidoğan tulumların askılısı kolsuzu falan yok mu y😣 ya da ben mi bulamıyorum anlamadım alışverişinizi nasıl yaptınız yaz anneleri görsel varsa atar mısınız fikir olsun asla bulamadım çünkü ben 🙃
Hulo2105 cakebabe merhaba benim bebişte ağustosta doğacak ben genelde şu şekil aldım. Dışarı içinde şort ve yarım kollu takımlar aldım
1prensesannesi__ cakebabe bizimde dogum agustos basi olcak ben lcw de sort zibin takim buldum aldim trendyolda kotontan takim buldum zaten 2 ay olmadan havalar serinlicek uzun kolluya gecis yapariz diye cok almadim 😃
Rumeysacelikk46 Ben tulum ya da takım almadım , dışarı çıkarken de yine zıbını giydirir üstüne de patikli alt giydiririm çünkü yeğenimde ağustos doğumlu biz ona hep öyle yaptık yeni doğan tulum ya da takımları almadım o yüzden ☺️
Hulo2105 metemom_ waikiki den aldım bir sürü model var e bebektede var sitesinden gir bak daha kolay bulursun❤️
metemom_ Hulo2105 LC nin bebek reyonuna hiç bakmadım bakim mutlaka e bebektekileri beğenmedim ya kumaşları civile göre kalitesizdi
Hulo2105 metemom_ e bebekte her ürünün kumaşı güzel olmuyor evet kimisi naylon gibi ben yumuşak olanlardan aldım. Waikinin kalitesi gerçekten çok güzel ben beyaz çıtçıtlı bodylerini hep ordan aldım
Hulo2105 cakebabe şöyle düşündüm ben istanbuldayım ağustos eylül ekim bile çok sıcak oluyor. O yüzden 4-5 tane böyle aldım. Bir de şort yarım kol takım aldım 4 takım. Uzun tulumlar da aldım tabi. Onun dışında yarım kollu çıtçıtlı bodyler ve tekli altlarda aldım.