Kızlar merhabalar 7+6 ikiz bebek. Fakat bende olması gerekenden çok fazla halsizlik , yorgunluk ve baş dönmesi var. Test yapıldı Crp (kandaki iltihap) 36 çıktı . Normal değeri 0-0,5 arasında olması gereken bir değere sahip. Yaşayan var mı sebebi ne olabilir. Gideceğim hastaneye ama yaşayan olunca tavsiye almak ve iç rahatlatmakta istiyorum. Netten kalp krizi, damar tıkanıklığı , düşük yazıyor 🙈 bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.