Btlshnnn 7+6 gebeyim yüz bölgeme lazere gidiyordum gebe kaldımı öğrendim yarın da seansım var. Sadece yüz bölgesine gebelikte gidiliyor mu giden var mı ? Doktoruma yazdım fakat daha dönüş yapmadı merak ettim burada bilen giden var mı ?
Gulluuuuu Btlshnnn yapılmıyormuş ben çok Araştırdım ama ne için zararlı olduğunu pek kanıtı yok. Ama maalesef yüzüm çok kıllı olduğu için 2 sefer gittim ben
desertrain Btlshnnn ben özel hastaneye gidiyorum tüm vücut. Yüz için ne kadar diretsemde yapmadı. ince tüy olmaz dedi. sizin yüz için gittiğiniz makine ismi nedir ben de çok rahatsızım yüz tüylerinden
Rumeysacelikk46 Doktorlar hangi bölge olursa olsun önermiyorlar çünkü zararlı mı zararsız mı olduğu kanıtlanmamış o yüzden büyük ihtimal doktorun da gitme diyecek
ezgi-esk Yüz için gittiğiniz cihaz ne olursa olsun bıraktıkdan sonra pişman olacaksınız inanın bana yaptırdım ve pişmanım. Eskisinden daha kötü çıkıyor.