Öncelikle dün itibariyle çok şükür oğlumu kucağıma aldım, belden uyuşturmalı sezaryen doğum oldu. Önce yatış işlemleri, ardından damar yolu derken doğum haneye aldılar. Orada hasta bakıcı beni tuttu ve belden iğneyi vurdu, sıcaklık hissi gelir gelmez beni yatırdılar. (Kesinlikle damar yolu daha çok acıyor). Ameliyattayken anestezi hep başımdaydı sohbet ettik, bebeği 3-4 dakikada çıkarttılar, babaya teslim ettiler benim odaya çıkışım yaklaşık yarım saat sonra falan oldu 😅 ilk birkaç saat mükemmeldi hala uyuşuktum. Sonda 15-20 saat bende takılı kaldı (ameliyatta taktırdım) Yalnız uyuşukluk geçince dehşet ağrım oldu (sanıyorum bünye ile alakalı, benim yanımdaki hasta gayet turp gibiydi), ilk ayağa kalkışım çok rahat oldu ama dikiş yerine taktıkları bant derimi çektikleri için sonraki kalkışlarım çok zordu. Bu süreçte depend bez almıştım ama pişman oldum, çünkü dikiş bantını aşağı çekiştiriyordu, şimdiki aklım olsa hasta bezi alırdım direkt. Sorularınızı yanıtlarım ☺️