_Tazeanne Dün akşam sezeryen oldum kızlar dikiş ağrılarım dışında gaz sancılarım çok var napmam lazım gazda çıkardım ayağa kalkamıyorum sancıdan
asell13 _Tazeanne aynısı başıma geldi canım boşuna uğraşma çıkmıyor o gaz doktoruna söyle ilaç yazsın ben patlayacak gibiydim şurup verdi 1 kere içmemde rahatladım
BabyAta _Tazeanne ben sezaryamdan sonra çok çektim gaz sancısı kalp krizi geçirecek gibi bir ağrı oluyordu gazımı da çıkaramamıştım mecbur lavman yapmışlardı