Asel12344588 Kızlar ben tüp bebekle gebe kaldım oksapar iğneyi bir kaç ay önce bırakmamı söylediler coraspinide 32.haftada bırakacakmışım lütfen benim gibi yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim içim rahatlar en azından