12+1 deyiz. Hala zofer kullanıyorum sabahları. 4. Kutuyu aldım bugün. Vicdanım hiç rahat değil ama diğer türlü de hiç duramıyorum. İlaçla bile bulantım devam ediyo zaten sadece şiddet kısmında az hafifleme oluyo. Aynı durumda olan var mı? Biran önce bulantım geçsin ilacı bırakayım istiyorum. Son olarak sürekli evde değilim çalışıyorum o yüzden de biraz mecbur kalıyorum ilaca.