Kızlar sezeryanla doğum yapacağım ikinci kez… Birinci doğumumda depend büyük ped götürmüştüm çok sorun yaşadım sürekli taştı kıyafetlerim bitti yetmedi yani o bana hastaneden verilen hastane bezleri ile idare ettim onuda sürekli vermiyolar iki kez verdiler zaten eşimden başka şeyler rica ettim getirdi falan hep bi sorun oldu yani pijamalarım battı yetmedi tekrar aynı sorunu yaşamak istemiyorum sizler hasta bezi hasta pedi her neyse bu konuda hangi markaları aldınız yada ne tarz birşey aldınız… Ped şeklinde mi tercih ettiniz yoksa kullan at külotlar mı aldınız hangisi daha sorunsuz ya